#kahwinblogs: Cinta SMS

Mak: Well, in that case Mak akan restu kalau parents Alia restu. Ali pegi la jumpa diorang.

Ali: Serius? Ali tak penah buat benda camni. Gabra nih! Lagi gabra daripada interview untuk scholarship. Ada kata-kata semangat tak?

Ayah: Jangan terkencing dalam seluar okeh?

Ali: ...

[Flashback tamat]

Abi: Ali...I don't think this is going to work out.

Ali: Saya faham. Kalau wali Alia tak restu, saya tiada hak untuk bantah. Terima kasih kerana sudi luangkan masa ngan saya. Saya...mintak diri dulu.

Alia berlinangan dengan air mata. Ali berdiri dan berjalan menuju pintu masuk. 

Ali: Pak cik, mak cik...assalamualaikum.
Mak: Well, in that case Mak akan restu kalau parents Alia restu. Ali pegi la jumpa diorang.

Ali: Serius? Ali tak penah buat benda camni. Gabra nih! Lagi gabra daripada interview untuk scholarship. Ada kata-kata semangat tak?

Ayah: Jangan terkencing dalam seluar okeh?

Ali: ...

[Flashback tamat]

Abi: Ali...I don't think this is going to work out.

Ali: Saya faham. Kalau wali Alia tak restu, saya tiada hak untuk bantah. Terima kasih kerana sudi luangkan masa ngan saya. Saya...mintak diri dulu.

Alia berlinangan dengan air mata. Ali berdiri dan berjalan menuju pintu masuk.

Ali: Pak cik, mak cik...assalamualaikum.

Comments